شرایط فروش اقساطی چری آریزو 5 توربو | مشخصات فنی و قیمت آریزو 5

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. شرایط فروش اقساطی چری آریزو 5 توربو | مشخصات فنی و قیمت آریزو 5
آریزو 5
Chery Arrizo 5

آریزو 5

 

شرکت خودروسازی چری در این اواخر موفق به ارائه خودروی چری آریزو 5 شده است که با همت شرکت مدیران خودرو به درون مرزهای ایران پا گذاشته است. چینی­ ها با شناخت دقیقی که از نیازهای بازارهای ایران و سایر کشورهای در حال توسعه پیدا کرده­ اند خودروهای اقتصادی بسیاری مثل Chery Arrizo 5 Turbo  را طراحی و ارائه نموده­اند.

همه قسمت­ های خودروهای مینی بوس، اتوبوس و … تحت تأثیر خودروهای چینی قرار گرفته­ اند و بیشتر از همه در بخش­های خودروهای سواری شاهد تاخت و تاز چینی­ ها بوده­ایم. در  نوشتار پیش رو به معرفی برند Chery Arrizo 5 که توسط شرکت چینی چری تولید می­شود پرداخته ­ایم. امید است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چری آریزو 5

 

همان­طور که قبلا هم اشاره شد کارخانه تولیدکننده Chery Arrizo 5 ، چری و کشور تولیدکننده آن کشور چین می­باشد که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می­شود.

از نقاط قوت چری آریزو 5 می­توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره کرد:

  • Chery Arrizo 5  از لحاظ طراحی داخلی مشابه استایل خارجی ماشین دارای ظاهر زیبا و جذابی است.
  • Chery Arrizo 5 ایمنی بالایی دارد به طوری­که دارای 5 ستاره ایمنی از Euroncap می­باشد.
  • Chery Arrizo 5 مصرف سوخت مناسبی دارد. مصرف سوخت شهری و جاده­ای 8/6 لیتر در 1000 کیلومتر می­باشد.

در نهایت می­توان گفت آریزو  ماشینی است که دارای ظاهری زیبا و مدرن است. علاوه بر این کم مصرف بوده و فول آپشن می­باشد.

از نقاط ضعف چری آریزو 5 می­توان موارد زیر را نام برد:

  • جنس مواد اولیه و پلاستیکی که در ساخت داخل کابین Arrizo 5 مورد استفاده قرار گرفته است با برچسب قیمتی که دارد تفاوت زیادی با mvm315 و یا حتی پژو 405 ندارد.
  • گیربکسی که در نمونه اتوماتیک چری آریزو به کار رفته است از نوع CVT ضریب دنده پیوسته بوده که با این حال می­توان گفت شتاب گیری اولیه را برای راننده به کابوس تبدیل می­نماید.
  • داشتن پیشرانه کم توان: باید اذعان داشت که تنفس طبیعی چری آریزو شدیداً ناامید کننده می­باشد به گونه­ای که با خروجی 116 اسب بخار که در 6150 دور در دقیقه به دست می­آید. افزون بر این وزن  Arizo 5، 1350 کیلوگرم می­باشد که می­توان گفت وزن نسبتاً بالایی است و همین امر آن را به یک چینی تنبل تبدیل می­کند

 

Chery Arrizo 5
چری آریزو 5

 

Chery Arrizo 5

طراحی داخلی Chery Arrizo 5

  • رنگ: در طراحی داخلی آریزو از رنگ مشکی استفاده شده است که همین امر سبب جذابیت خاص آن شده است. با این سبک از طراحی Chery Arrizo 5 حس راحتی را که در منزل دارید تجربه خواهید کرد.
  • کنسول: کنسول arizo به شکل T طراحی شده است. افزون بر این، نحوه طراحی پره­های کولر آن و نیز استفاده از اجزای کرومی که به رنگ نقره­ای می­باشند حس امروزی بودن را القا می­کنند.
  • داشبورد: در طراحی داشبورد arizo 5 از چشمان عقاب الهام گرفته شده است. صفحه و همچنین عقربه­های نمایشگر داشبورد بسیار خوانا و واضح بوده و به رنگ­های نارنجی و قرمز طراحی گردیده است.
  • فرمان چند کاره: در سمت چپ و راست فرمان Arrizo 5 به منظور این­که کنترل فعالیت­های مختلف خودرو اعم از بلوتوث، صدا و نیز کروز کنترل در دسترس راننده قرار داشته باشد دکمه­هایی تعبیه شده است.
  • صندلی­ها: صندلی­های آریزو مهندسی شده می­باشد به گونه­ای که کیفیت بالایی داشته و در دوخت آن­ها از روش دوخت فرانسوی که ارگونومی و نیز راحتی مناسبی را برای راننده و سرنشینان فراهم می­آورد استفاده شده است.

طراحی خارجی آریزو 5

  • طراحی بیرونی: از روش ایجاد خطوط بر روی بدنه در طراحی خودروی Chery Arrizo 5 بهره گرفته شده است چرا که این طراحی، زیبایی این خودرو را دو چندان کرده است. علاوه بر این سبب افزایش ایمنی آن شده است.
  • چراغ­ها: چراغ­های جلوی Arizo 5 نازک و کشیده با ابروهای سفید رنگ طراحی شده است که سبب زیبایی هرچه بیشتر این خودرو شده است. افزون بر این در چراغ­های جلوی این خودرو چراغ هدایت تا درب منزل تعبیه شده است.
  • چراغ راهنمای روی آینه بغل: چراغ­های LED ای که روی آینه بغل آریزو 5 قرار داده شده است سبب می­شود هنگام دور زدن امنیت بیشتری فراهم گردد.
  • چراغ های جلو LED روز: در طراحی چراغ­های روز Chery Arrizo 5 از خودروهای اروپایی و آمریکایی الهام گرفته شده است.
  • چراغ LED راهنمای عقب: در طراحی این چراغ از بال پرندگان الهام گرفته شده است و دارای عملکردی بالا و عمری طولانی می­باشد.

لازم به ذکر است که arizo 5 دارای پنج ستاره طراحی از C-NCAP کشور چین می­باشد.

شرایط فروش اقساطی آریزو 5
شرایط فروش اقساطی Chery Arrizo 5

 

شرایط فروش اقساطی آریزو 5

 

به دلیل محبوبیت زیادی که Chery Arrizo 5 در بین شهروندان ایرانی دارد، سپند خودرو خدمتی در جهت فروش اقساطی آریزو 5 ارائه می­نماید. شرایط فروش اقساطی آریزو توسط شرکت سپند خودرو به این صورت است که بایستی 55 درصد مبلغ ارزش اصلی آن را به صورت پیش پرداخت در زمان عقد قرارداد و تحویل بپردازید. باقیمانده قیمت آن را باید به صورت اقساط 30 ماهه پرداخت کنید.

شرایط فروش اقساطی arizo 5 توربو توسط مدیران خودرو به صورت زیر اعلام شده است. البته قبل از پرداختن به شرایط فروش اقساطی آریزو 5 توربو بهتر است بدانید که قیمت آریزو 5 توربو در بهمن ماه سال جاری 272 میلیون تومان می­باشد.

بازپرداخت اقساط از 12 ماه تا 60 ماه از شرایط فروش اقساطی Chery Arrizo 5 توربو می­باشد.گفتنی است که طی 45 روز کاری خودروی خود را تحویل خواهید گرفت.

 

مشخصات فنی آریزو 5 توربو
مشخصات فنی Arrizo 5 Turbo

مشخصات فنی آریزو 5 توربو

 

موتور  5/1 لیتری توربو 147 اسب بخاری آریزو 5 توربو با بهره­گیری از تکنولوژی روز دنیا، راندمان مناسب و مصرف سوخت پایینی دارد که همین امر را می­توان از نقاط قوت Chery Arrizo 5 توربو تلقی کرد. افزون بر این آریزو توربو طراحی زیبا و امکانات مناسبی دارد که از دیگر نقاط قوت آن محسوب می­­گردد.

آریزو 5 توربو شارژ
آریزو 5 توربو شارژ

 

آریزو 5 توربو شارژ

 

متاسفانه طراحان شرکت چری تلاش زیادی برای ایجاد تغییر مابین مدل­های آریزو 5 توربو شارژ با مدل­هایی که فاقد توربو شارژ هستند، نداشته­اند و فقط روی گلگیرها لوگوی 5/1 TE چسبانده­اند و همچنین رنگ کلیپرهای ترمز این خودرو را تغییر داده­اند.

پیشرانه توربو شارژی که روی چری arizo 5 توربو نصب شده است توان تولید 147 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن متر گشتاور در 3500 دور در دقیقه را دارد.

قیمت آریزو 5 توربو
قیمت آریزو 5 توربو

قیمت آریزو 5 توربو

 

کمترین قیمت آریزو 5 توربو در بازار بهمن ماه سال جاری 259 میلیون تومان و بیشترین قیمت آن 290 میلیون تومان می­باشد.

قیمت arrizo 5 با توجه به تیپ خودرو متفاوت بوده و به قرار جدول زیر است:

تیپ خودرو مدل قیمت خودرو(تومان)
ARRIZO 5 MT Lux 98 208700000
ARRIZO 5 TE 98 259000000

 

 

لیست قیمت فروش آریزو 5
لیست قیمت فروش آریزو 5

 

فهرست