شرایط فروش اقساطی چری تیگو 7 | مشخصات فنی و قیمت تیگو Chery Tiggo 7

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. شرایط فروش اقساطی چری تیگو 7 | مشخصات فنی و قیمت تیگو Chery Tiggo 7
تیگو 7
Chery Tiggo 7

 

تیگو 7

  

شاید با مشاهده تصاویری که از چری تیگو 7 منتشر شده است تصور کرده باشید که این خودرو از تیگو 5 کوچکتر است اما باید بدانید که این­گونه نیست و باید گفت که Tiggo 7 در مقایسه با تیگو 5 ابعاد بزرگ­تری دارد و طلایه­ دار خودروهای شاسی بلند شرکت چری محسوب می­شود. گفتنی است که چری سرمایه زیادی را صرف طراحی و تولید Chery Tiggo 7 کرده است و در تلاش است که به عنوان گروهی آزاد و مستقل از خودروسازان دیگر در دنیا فعالیت نماید.

Tiggo 7 در دو تیپ نیمه فول و فول آپشن در بازار عرضه می­گردد و از نظر امکانات هر دو مدل در سطحی هستند که قابل قبول مشتریان باشد. ماشین تیگو 7 موفق به اخذ 5 ستاره ایمنی کامل در ارزیابی مؤسسه ایمنی C-NCAP شده است و تجهیزات ایمنی قابل قبولی دارد که از جمله این تجهیزات می­توان به سنسورهای پارک در جلو و عقب خودرو و نیز دوربین 360 درجه اشاره کرد. Tigo 7 محصولی است که طراحی آن توسط مهندسان بین­المللی انجام شده است و حاصل سال­ها تلاش و تجربه می­باشد.

Chery Tiggo 7
چری تیگو 7

 

Chery Tiggo 7

گواه عملکردی این چنینی را می­توان در Chery Tiggo 7 دید که یک کراس اور امروزی است و فناوری آن به مراتب پیشرفته­­ تر از فناوری تیگو 5 است. تیگو 7 به خوبی توانسته در بازارهای جهانی پیشتازی کند از این رو بر آن شدیم در این مقاله به معرفی این خودرو بپردازیم پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

در میان خودروسازان چینی، چری بر این باور است که بزرگ­ترین صادرکننده خودرو می­باشد و از همین جهت برای حفظ بازار صادراتی محصولات خود در نظر گرفته است از فناوری ­های روز دنیا  بهره گرفته و با مهندسان غربی همکاری نماید که همین راهبرد سبب شده است محصولات این شرکت به سرعت و به طور قابل توجهی گسترش یابد.

قیمت تیگو ۷
قیمت تیگو ۷

 

قیمت تیگو ۷  

 

قیمت tiggo 7 با پیشرانه 4 سیلندر- 1498 سی سی در جدول زیر آورده شده است:

قیمت تیگو 7 صفر کیلومتر از 380 تا 440 میلیون تومان(بهمن ماه سال 1398)
قیمت Tiggo 7 دست دوم از 300 تا 400 میلیون تومان(بهمن ماه سال 1398)

 

چری تیگو 7
Chery Tiggo 7

 

چری تیگو 7

 

ویژگی­های Chery Tiggo 7 : طراحی پیشرو و آینده نگر، کاربر پسند بودن، طراحی با الهام از طرح خودروی مفهومی TX، رانندگی فوق­العاده پویا و مهیج، طراحی داخلی پویا و ساده و نیز حفاظت ایمنی همه جانبه از ویژگی­هایی است که می­توان برای ماشین تیگو 7 نام برد.

طراحی خارجی چری تیگو 7

بدنه هیدرودینامیکی H.D.S: بدنه Chery Tiggo 7 به گونه­ای پویا و اسپرت طراحی شده است که نشان از سیالیت می­باشد و از عناصر طبیعی همچون آب ریشه گرفته است.

چراغ­های جلویی: چراغ­های جلویی چری Tigo 7 جذاب و امروزی می­باشد و در طراحی آن از صورت کوسه الهام گرفته شده است که تداعی­گر حس قدرت می­باشد. چراغ­های جلوئی LED علاوه بر این­که زیبا هستند کارایی بالایی هم دارند.

جلو پنجره: جلوی پنجره Chery Tiggo 7 موج مانند بوده و حالت یک رودخانه پر تلاطم را دارد که در عین این­که ساده است در بیننده حس قدرت را تداعی می­کند.

چراغ­های عقب: چراغ­های عقب LED چری Tiggo 7 به شکل پنجه ببر طراحی شده است. به گونه­ای که طراحی مدرن آن حکایت از رویکرد جدید در طراحی برند چری دارد. در طراحی چراغ­های عقب از سه نوار چراغ LED بهره گرفته شده است که همین امر سبب ایجاد حس و حال موجودی تهاجمی شده است. چراغ عقب چری تیگو هفت شارژ سریع و همچنین عمر بالایی دارد.

خطوط جانبی: خطوط جانبی زیبای Tiggo 7 مسیر حرکت قایقی در دل دریا را تداعی می­کند به گونه­ای که این خط­های زیبا ارتباطی مناسب را بین چراغ­های جلو و عقب این خودرو ایجاد کرده است.

طراحی داخلی چری تیگو 7

در طراحی داخلی چری تیگو 7 از مواد باکیفیت و نرمی که موجب می­شود سرنشینان حس شیک بودن و زیبایی نمایند بهره گرفته شده است. افزون بر این تریم داخلی آن قهوه­ای تیره رنگ است که سبب شده است فضای داخلی آن بسیار گرم و شیک به نظر آید  که همین امر سبب شده است فضای داخلی این خودرو همانند شاسی بلندهای شیک اروپایی به نظر آید.

 

شرایط فروش اقساطی تیگو 7
شرایط فروش اقساطی تیگو 7

 

شرایط فروش اقساطی تیگو 7

 

نمایندگی مدیران خودرو محصولات مدیران خودرو MVM و چری را با توجه به نیازی که بازار دارد در شرایطی خاص و نیز با شرایط فروش مختلفی ارائه می­نماید. متقاضیان خرید ماشین تیگو 7 می­توانند به نمایندگی مدیران خودرو و یا به وب سایت ما جهت خرید خودرو مراجعه کنند و از این طریق اقدام به خرید نمایند. شرایط فروش تیگو 7 مدیران خودرو تحت قالب فروش اقساطی، فروش فوری، لیزینگ و … طراحی شده و ارائه می­گردند.

لازم به ذکر است که در فروش اقساطی تنها مشتریانی می­توانند جهت خرید ثبت نام کنند که چک برگشتی نداشته باشند بنابراین اطلاعات صادرکننده چک بعد از این­که مشتری پیش ثبت نام نمود اعتبار سنجی می­شود و در صورتی­که شرایط لازم را داشته باشند قادر خواهند بود فرآیند ثبت نام را ادامه دهند و وجه مورد نظر را پرداخت کنند. در ضمن نتیجه بررسی و نیز اعتبار سنجی از طریق پیام کوتاه به مشتریان و این­که آیا امکان ادامه ثبت نام وجود دارد یا خیر، به نمایندگی مدیران خودرو اطلاع رسانی می­شود.

شرایط فروش تیگو 7 مدیران خودرو به شرح جدول زیر است:

مدل خودرو مدل قیمت خودرو(تومان) زمان تحویل
TIGGO 7 99 473000000 فوری

شرایط فروش اقساطی Chery Tiggo 7 به شرح جدولی است که در زیر ارائه شده است:

مدل خودرو مبلغ خودرو(ريال) درصد پیش پرداخت درصد اقساط مدت باز پرداخت(ماه) نرخ سود تسهیلات زمان تحویل
Tiggo 7 4730000000 40 درصد 60 درصد 12 21 درصد 45 روز کاری
24
36
48
60

.

.

مشخصات فنی تیگو 7
مشخصات فنی Tiggo 7

 

مشخصات فنی تیگو 7

 

مشخصات فنی تیگو هفت در جدول زیر ارائه شده است:

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
تنفس موتور توربو شارژ
حجم موتور 1498 سی سی
حداکثر سرعت 185 کیلومتر در ساعت
حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه
حداکثر قدرت 147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
وزن 1440 کیلوگرم
شتاب 0 تا 100 10.9 ثانیه
اندازه(میلی­متر) 4432 طول-1837 عرض-1670 ارتفاع
جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
فاصله بین دو محور 2650 میلی­متر

 

 

لیست قیمت فروش تیگو 7
لیست قیمت فروش تیگو 7

 

فهرست