محصولات و شرایط فروش مدیران خودرو | قیمت محصولات مدیران خودرو

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. محصولات و شرایط فروش مدیران خودرو | قیمت محصولات مدیران خودرو

قیمت محصولات و شرایط فروش مدیران خودرو

 

سفرهای زمینی یکی از لذت­بخش­ترین لحظاتی است که می­توان در کنار خانواده و دوستان آن را تجربه کرد. اگر بخواهیم سفری با هزینه­ ی مناسب و پایین و همچنین تحت کنترل خود برای دیدن جاذبه­های دیدنی و طبیعی کشورمان ایران و یا کشورهای حاشیه داشته باشیم قطعا ترجیح می­دهیم که با خودروی شخصی این سفر را انجام دهیم.

خوب با در اختیار داشتن یک خودروی لوکس و مدرن و پیشرفته که امکانات بی­شماری نیز داشته باشد بهتر است سراغ محصولات تولیدی و وارداتی شرکت مدیران خودرو بروید. خودروهای این شرکت دارای استانداردها و ایمنی لازم بوده و می­توان گفت که می­توانید سفری بی­خطر و دلچسبی را تجربه نمایید.

در این مقاله قصد داریم در زمینه­ ی قیمت محصولات و شرایط فروش مدیران خودرو صحبت نماییم. متأسفانه در طول چند سال اخیر بخاطر اعمال برخی تحریم­های اقتصادی و بروز پاره­ای مشکلات نسبت به کشور ایران و همچنین بالا رفتن قیمت دلار و یورو، قیمت خودروهای وارداتی و همچنین قطعات یدکی در بازار داخلی بسیار نامتعادل بوده و متقاضیان شاهد نوسانات شدید و افزایش قیمت خودرو بوده­اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مختصری درباره­ی قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو و همچنین شرایط فروش این شرکت در کشور در اختیار شما بگذاریم. امیدواریم که با مطالعه­ی این مقاله گامی جهت یاری شما در رابطه با خرید خودرو و محصولات شرکت مدیران خودرو ارائه داده باشیم.

محصولات مدیران خودرو

قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو

 

همان طور که در سطور بالا اشاره کردیم به ناچار به دلیل مشکلات گفته شده ذکر این قضیه که قیمت محصولات مدیران خودرو نیز جدا از این تحریم­ها و بروز مشکلات اقتصادی در کل دنیا نبوده و صنعت خودروسازی در کشور و همچنین دیگر صنایع در حال حاضر دچار نوسانات مختلف بازار بوده و نمی­توان قیمت دقیق و ثابتی را حضورتان ارائه دهیم. اما با این حال در این بخش قصد داریم قیمت­های روز و ماه اخیر خودروهای شرکت مدیران خودرو را به صورت خلاصه و فهرست­وار بیاوریم.

بهتر است بدانید نمایندگی­های مجاز این شرکت در سرتاسر کشور آماده­گی لازم جهت ارائه­ی هر گونه اطلاعات در زمینه­ ی قیمت، شرایط فروش خودروهای مدیران خودرو و همچنین ارائه­ی خدمات پس از فروش را در قالب­های مختلف چه فروش نقدی و چه فروش اقساطی و غیره برای متقاضیان عزیز را فراهم نموده است.

و اما قیمت محصولات این شرکت چه خودروهای کارکرده و چه خودروهای صفر (کارخانه­ای) و این که کدام مدل و برند است بسیار متفاوت بوده و نیاز به مطالعه­ی متقاضیان دارد.

به عنوان مثال می­توانیم بگوییم که قیمت برخی خودروهای مدرن و به روز شرکت مدیران خودرو و برند ام وی ام و چری بدین گونه است:

قیمت محصولات مدیران خودرو در 1398/3

  • چری تیگو 5 نزدیک به 400 میلیون تومان
  • چری تیگو 7 اکسلنت 435 میلیون و 500 هزار تومان
  • چری آریزو 5 توربو (اتوماتیک) نزدیک به 300 میلیون
  • چری آریزو (دنده­ای) 220 میلیون تومان
  • چری آریزو 6 توربو 410 میلیون و 900 هزار تومان
  • ام وی ام X33 S (اسپرت) 260 میلیون تومان
  • ام وی ام x22 اتوماتیک 213 میلیون تومان
  • ام وی ام x22 دنده­ای 179 میلیون و 700 هزار تومان
  • ام وی ام x22 دنده­ای اسپرت نیز 198 میلیون تومان
  • ام وی ام 315 هاچ بک اکسلنت 150 میلیون تومان

 و بسیاری مدل­های دیگر که شما عزیزان به راحتی می­توانید با مراجعه به نمایندگی­های معتبر و مجاز و یا سایت­های معتبر فعال در این عرصه تحت نظر خود شرکت کسب و اطلاعات دقیق­تری نسبت به قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو را به روز و ساعتی دریافت نمایید.

شرایط فروش مدیران خودرو

 

در پایان می­رسیم به شرایط فروش مدیران خودرو و نحوه و چگونگی خرید خودروهای تولیدی و وارداتی این شرکت. خوشبختانه شرکت مدیران خودرو جهت حصول رضایت­مندی مشتریان خود راه­های مختلفی را جهت خریداری هر چه آسان­تر خودروها را برای متقاضیان فراهم نموده است. شما می­توانید خودروهای این شرکت را هم به صورت نقدی و هم اقساطی طی پرداخت مبلغی به عنوان پیش­پرداخت و الباقی در اقساط بلند مدت 12 الی 60 ماهه خریداری نمایید.

همچنین این شرکت به دلیل جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود شرایط فروش اقساطی خودروهای اقساطی را نیز در مدت زمان کمتر و نهایتا 45 روزه را در برنامه­ی کاری خود دارد.

فروش اقساطی مدیران خودرو

 

در حال حاضر شرکت مدیران خودرو  و نمایندگی­های مرتبط و تحت نظر این شرکت نسبت به فروش اقساطی مدیران خودرو اقدام نموده و متقاضیان می­توانند علاوه بر شرایط گفته شده در بالا  با پرداخت حداکثر 50 درصد مبلغ خودروی مدنظر را خریداری و سپس مابقی قیمت خودرو را طی اقساط چند ماهه­ و فقط با ارائه­ی چند فقره چک در آینده تحویل بگیرند.

خبر خوب دیگری که می­توانیم به شما بگوییم این است که این شرکت شرایط فروش اقساطی را طی ارائه­ی تسهیلات خرید 21 درصدی خودرو را نیز مهیا کرده و متقاضیان می­توانند بعد از یک ماه بعد از عقد قرارداد با مدیران خودرو اتومبیل خود را تحویل بگیرند.

علاوه بر این خبر خوب خوشبختانه شرکت مدیران خودرو قیمت جدید خودروهای مدرن و به روز خود را در زمستان سال 1398 اعلام نموده طی بخشنامه­ی زمستانه فروش اقساطی خودروها از  6 الی 18 ماه متغیر است.

فهرست