گارانتی مدیران خودرو | گارانتی ام وی ام | سرویس­های دوره­ ای مدیران خودرو

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. گارانتی مدیران خودرو | گارانتی ام وی ام | سرویس­های دوره­ ای مدیران خودرو
گارانتی مدیران خودرو
گارانتی مدیران خودرو

 

گارانتی مدیران خودرو

 

در این مقاله قصد داریم تا درباره­ی گارانتی مدیران خودرو و شرایط و ضوابط آن و همچنین سرویس­های دوره­ای این شرکت نسبت به محصولات خریداری شده از آن سخنانی را به میان آوریم؛

گارانتی خودرو یکی از مهم­ترین مسائلی­ست که حین خرید یک اتومبیل نسبت به آن پرسش­هایی برای هر فردی مطرح می­شود! اینکه آیا خودرویی که خریداری کرده­ایم دارای گارانتی شرکتی می­باشد؟ سرویس­های دوره­ای آن چگونه است؟ اگر یه دوره سرویس اتومبیل را فراموش کرده باشیم چه اتفاقی می­افتد؟ در چه مواردی نمی­توانیم از شرایط گارانتی استفاده نماییم و بسیاری سوالات دیگر.

بهتر است در ابتدا تعریف مختصری از واژه­ی گارانتی داشته باشیم؛ گارانتی در اصل یک سری تعهدات شرکت­ ها نسبت به محصول خریداری شده توسط مشتریان بوده و این شرکت­ها وظیفه دارند تا نسبت به رفع ایرادات موجود بر محصول، تأمین قطعات، تعمیر و تعویض آن و بسیاری موارد دیگر به مشتریان خود خدماتی را ارائه دهند.

تمامی خریداران اتومبیل­ های شرکت مدیران خودرو حین خرید محصولات این شرکت تهعداتی را به صورت کتبی در قالب گارانتی مدیران خودرو آن هم به صورت فیمابین امضا کرده و نسبت به آن نیز وظایفی را بر عهده می­گیرند تا در زمان لازم آن را به انجام برسانند. در این دفترچه یا همان تعهد کتبی مشخصات محصول، خصوصیات و کیفیت و بسیاری اطلاعات دیگر درج شده و در زمان­های تعیین شده این شرکت بایستی نسبت به سرویس­های دوره­ای و یا خرابی محصول خدمات لازم را به مشتری بدهد.

 

گارانتی ام وی ام
گارانتی ام وی ام

 

گارانتی ام وی ام

 

شرکت مدیران خودرو اعلام داشته است که تمامی خودروهای برند ام وی ام و چری دارای گارانتی ام وی ام و گارانتی چری یا همان مدیران خودرو و  سرویس­های اولیه­ ی رایگان بوده و این کار در تمامی نمایندگی­های رسمی این شرکت در سرتاسر ایران میسر می­باشد.

تمامی شرکت­های فعال در زمینه­ ی صنعت خودروسازی و یا واردکنندگان اتومبیل برای محصولات خود گارانتی­ های مختلف و متفاوتی را ارائه می­دهند. گارانتی این گونه محصولات معمولاً حداقل هشت ماهه و نهایتاً پنج ساله می­باشند. در ادامه اطلاعاتی را درباره­ی گارانتی محصولات مدیران خودرو و گارانتی ام وی ام و چری خواهیم داد:این سرویس اولیه برای جلب رضایت مشتریان و بازدید فنی خودرو و تمامی سیستم­های موجود اعم از سیستم­های الکترونیکی و یا الکتریکی، تعویض فیلتر، روغن موتور و غیره می­باشد.

بهتر است بدانید که در سرویس اولیه­ ی توسط این شرکت هیچ­گونه هزینه­ ای از مالکان خودرو دریافت نمی­شود و تمامی قطعات استفاده شده و هزینه­ ی سرویس رایگان می­باشد و بعد از سرویس اولیه نیز سرویس­های دوره­ای درج شده در دفترچه راهنمای خودروها نیز در زمان­ های مقرر و مشخص شده بایستی توسط مراکز و نمایندگی­ های رسمی شرکت مدیران خودرو صورت گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به نمایندگی­ ما و یا از طریق وب سایت مان ارتباط برقرار کنید .

 

شرایط گارانتی مدیران خودرو
شرایط گارانتی مدیران خودرو

 

شرایط گارانتی مدیران خودرو

 

شرایط گارانتی مدیران خودرو بصورتیست که راستای تضمین کیفیت محصولات خود و مشتری­ مداری و با توجه به اینکه خود را ضامن کارکرد درست و اصولی و سلامت اتومبیل­های عرضه شده در بازار می­داند خدمات لازم را جهت سرویس اولیه و سرویس­های دوره­ای خودروها ارائه می­دهد.

شرایط گارانتی مدیران خودرو نسبت به شرایط و ضوابط تعیین شده توسط این شرکت بسیار مهم بوده و باید طبق قوانین مصوب انجام گیرد که شامل موارد زیر است:

  • سرویس اولیه در پیمایش 5 هزار کیلومتر یا تا 6 ماه از شروع تاریخ گارانتی (البته باید بدانید سررسید هر مورد زودتر بود باید طبق آن عمل نمایید).
  • مراجعه در زمان مقرر در دفترچه راهنمای خودروی خریداری شده برای انجام سرویس­های دوره­ای
  • ابطال گارانتی در صورت مراجعه به مراکز غیرمجاز جهت انجام سرویس و یا تعمیرات لازمه.
  • ابطال گارانتی بعد از مدت زمان قید شده در دفترچه راهنمای خودرو و یا عدد درج شده کیلومترشمار.

مشتریان عزیز مدیران خودرو باید بدانید که تنها شرط ابقاء گارانتی مدیران خودرو انجام سرویس اولیه و سرویس­های دوره­ای در زمان های مشخص شده می­باشد و بازدید لازم قبل از تحویل خودرو در نمایندگی مجاز این شرکت انجام می­گیرد.

 

دوره ی گارانتی خودروهای مدیران خودرو
دوره ی گارانتی خودروهای مدیران خودرو

 

دوره­ ی گارانتی خودروهای مدیران خودرو

 

    • خودروی MVM 315 (36 ماه یا 60 هزار کیلومتر)
    • خودروی MVM X33 (36 ماه یا 60 هزار کیلومتر)
    • خودروی MVM 530 (24 الی 50 هزار کیلومتر)
    • خودروی MVM 110 (24 ماه الی 40 هزار کیلومتر)
    • خودروی MVM NEW X33 (36 ماه الی 60 هزار کیلومتر)
    • خودروی MVM NEW 315 (36 الی 60 هزار کیلومتر)
    • خودروی تیگو و آریزو (هزار تا 5 هزار کیلومتر)

و سایر خودروها که می­توانید با مطالعه­ی دفترچه­ی راهنمای خودروی مزبور نسبت به زمان سرویس اولیه و سرویس­های دوره­ای آن اطلاعات لازم را کسب نمایید. البته زمان­ ذکر شده یا کیلومتر شمار هر کدام که زودتر فرا برسد باید مراجعه شود.

 

سرویس های دوره ای مدیران خودرو
سرویس های دوره ای مدیران خودرو

 

سرویس­های دوره­ ای مدیران خودرو

 

سرویس­های دوره­ ای مدیران خودرو  و نگهداری از خودرو شامل بررسی موارد زیر است که باید درست و اصولی انجام گیرد:

  • ضد یخ (مایع خنک کننده)
  • مایع شیشه شور
  • روغن هیدرولیک فرمان
  • روغن ترمز

در پایان باید متذکر شویم که تمامی کارهای تعیین شده در دفترچه مثل سرویس هاس دوره ای مدیران خودرو که بایستی توسط نمایندگی­ های رسمی شرکت مدیران خودرو و توسط افراد مجرب و متخصص آن انجام گیرد تا از بروز مشکلات برای خود فرد و اتومبیل پیشگیری بعمل آید.

 

 

فهرست